Odszkodowanie za działki gruntu przejęte pod drogi publiczne w wyniku podziału nieruchomości dokonanego na wniosek jej właściciela lub użytkownika wieczystego
Nazwa sprawy
Odszkodowanie za działki gruntu przejęte pod drogi publiczne w wyniku podziału nieruchomości dokonanego na wniosek jej właściciela lub użytkownika wieczystego.
Opis
Odszkodowanie za działki gruntu przejęte pod drogi publiczne w wyniku podziału nieruchomości dokonanego na wniosek jej właściciela lub użytkownika wieczystego.
Wymagane dokumenty
- Wniosek o odszkodowanie za działki gruntu przejęte pod drogi publiczne w wyniku podziału nieruchomości dokonanego na wniosek jej byłego właściciela lub użytkownika wieczystego.
- Kopia ostatecznej decyzji zatwierdzająca projekt podziału.
- Postanowienie o nabyciu praw do spadku (konieczne w przypadku, gdy z wnioskiem występują spadkobiercy osoby posiadającej prawo własności nieruchomości na dzień uprawomocnienia się decyzji o podziale).
- Kopia wpisu do KRS (dotyczy podmiotów zarejestrowanych w KRS).
- Kopia wpisu do ewidencji prowadzenia działalności gospodarczej (dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą).
- Seria i numer dowodu osobistego.
Miejsce załatwienia, osoba odpowiedzialna
Urząd Miejski w Łapach, Referat Nieruchomości, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy
tel. 85 7152251 wew. 301, 302
Anna Mierzejewska
Termin załatwienia
Do 3 miesięcy od daty złożenia kompletu dokumentów. Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym. Terminy wynikające z k.p.a. nie mają zastosowania.
Opłaty
Brak
Informacje dodatkowe - (uwagi)
W trakcie postępowania może zaistnieć konieczność przedłożenia dodatkowej dokumentacji.
Metryka strony