Zamówienie Nr I.7013.26.2023 z dnia 2023-11-09 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej w Łupiance Starej

Tytuł Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej w Łupiance Starej
Numer I.7013.26.2023
Data wydania 2023-11-09

Szanowni Państwo,

Zamawiający – Gmina Łapy informuje, że postępowanie pn. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej w Łupiance Starej (nr postępowania: I.7013.26.2023), jest przeprowadzane za  pomocą platformy zakupowej Open Nexus.

Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.


Link do Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl
Strona prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/845345

Znajduje się tam SWZ wraz załącznikami oraz Ogłoszenie o zamówieniu

Jeżeli będą Państwo mieli pytania dotyczące funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Centrum Wsparcia Klienta dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 17.00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Łapach

Wytwarzający/odpowiadający: Michał Śliżewski

Data wytworzenia: 2023-11-09

Wprowadzający: Michał Śliżewski

Data modyfikacji: 2023-11-09

Opublikował: Michał Śliżewski

Data publikacji: 2023-11-09